JAG HÅLLER ANDAN OCH HOPPAS PÅ ATT ALDRIG VAKNA UPP DÄR JAG STÅR NU


Dagens: oversize tröja/BikBok  svartlinne/GinaTricot  Leggins/liten butik i Dubai (höhö jag är bruuun)

Dag 17. Något jag är mindre stolt över
Det är ju först och främst dom saker jag kallar misstag,att lita på fel personer och tycka om personen sen utan att man själv vill det. :/

JAG ÄR TRÖTT PÅ CABAREN NU!! Brukar inte klaga på cabare men asså idag var det kaos,nästan inga sjöng och om dom sjöng så var det helt fel text. Lärarna säger att vi ska peppa varran men hur lätt är det när typ inga orkar eller bryr sig om det man säger?! Är sjukt trött på alla lata som har detta,visst jag klagar och men jag struntar inte i det iallafall..utan jag fortsätter. Det gör inte dom, utan dom tar fram mobilen och låtsas inte bry sig vilket är en riktigt dålig stil -_-  SKÄRP ER FLICKOR OCH FÖRSÖK IALLAFALL SÅ NI INTE SKÄMMER UT ER SJÄLVA OCH OSS ANDRA SOM FAKTISKT SJUNGER!!!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0