VI SKULLE GÅ HAND I HAND,GÅR NU BARA FÖBI VARRAN




Foto: Taget av självutlösare  Dagens: Skjorta/GinaTricot  Leggins/HM

Känner att jag tar upp det ofta men jag måste verkligen få skriva av mig,vänner - inte vänner. Tiden gick riktigt fort med dig och nu är det som om vi inte känner varandra..hur kunde det hända? Vi var inte menade för varandra,jag vet det men det känns tomt utan dig här. *Ett stort tomt hål..det är dig som jag saknar*. Skriver låtar dag och natt om allt som jag går igenom just nu,fatta att du är saknad men jag måste få in att du och jag aldrig kommer bli vänner igen..

(Som jag skrev i förra inlägget idag i skolan så blev jag av med datan,men den är tillbaka haha ;D )

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0