STARTADE ETT NYTT LIV OCH DET GÅR FRAMMÅT, TACK


Fick ta en gammal bild haha :) 2008 tror jag?


HYGIEN
Hur ofta duschar du? - varranan dag typ
Använder du deo? - japp
Brukar du borsta tänderna varje dag? - jao typ
Använder du parfym? - klart


VAD FÖREDRAR DU
cola/Fanta? - cola!
Tv/Data? - data
Blå/Rosa? - rosa (a)
Skola/Jobb? - jobb
Fest/Softa? - haha softa deklart


FRÅGOR:
Vad tycker du om kärlek? - finns många svar på den frågan
När kramade du någon sist? - mirre
Saknar du någon speciell person? - nope inte längre
Har du svårt för att bli kär? - njaa
Ångrar du det? - ohja

Är du singel? - ja

När fick du senast en komplimang? - förut

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? - ja
Gjort något riktigt dumt? - yes
Gjort något du verkligen ångrar? - yes
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? - hehe jao
Fått din mamma att gråta? - ja
Skämts över dina föräldrar? - haha kan hända

Skämts över dig själv? - haha ja säkert
Sagt jag älskar dig och menat det? - självklart

Vilka kläder sover du i? - oftast nån t-shirt och sköna byxor
Vad hatar du verkligen? - kan inte riktigt hata men
Varit kär? - yes

Är du ensam nu? - yes
Vill du gifta dig? -  kanske


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag
Såg dig gråta? - kommer inte ihåg
Fick dig att gråta? - vet inte
Du gick på bio med? - typ kommer inte ihåg
Skällde på dig? - mamma :]


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit? - nej
Kramat någon? - ja
Pussat någon? -  nej
Köpt någonting? - nej haha
Sjungit? - JAA
Saknat någon? - nja

HAR JAG?
Digitalkamera? - den är jobbig så har en system istället
Telefon på rummet? - nej, mobil
Egen dator? - ja
Husdjur? - ja haha fast kaninen är på altanen
Bra kompisar? - självklart

UTSEENDE
Ögonfärg? - brun
Hårfärg? - röd/halvt lila/svart
Är det din naturliga hårfärg? - nej,svart
Skostorlek? - 36/37

Så nu vet ni liite mer om mig iallafalla haha,jag har ju knappt skrivigt något om mig så fick vara lite snäll och göra det.
Nu ska jag ta och hoppa in i badkaret och vänta tills jag ska ut.
Hörs senare :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0