SÄG SOM DET ÄR,BLIR SÅRAD OAVSETT VAD DU SÄGER


världens underbaraste på film

Har suttit och skrivigt en låt,ärligt asså det finns inget bättre än att skriva låtar när man är på det humöret..som jag är på för det mesta haha.
Har skrivigt låtar sen jag var rätt liten typ sju/åtta fast då handlade dom mer om typ du är min bästa vän och jag ä din bästa vän,vi kan vara bästa vänner tillsammans lalalalala..så himla gulliga texter fanns det då. Nu är det mer i wanna f*ck you och massa annat haha,ärligt var allt bättre förr när man inte förstod så mycket och bara hade typ tre vänner som man alltid var med och sen en bästaste vän..ni är det typ att man kännder halva landet och sen har man kanske en bästa vän men byter varje år..inte kul att växa upp ibland känner jag.

Kommentarer
Postat av: jessicapanda

älskar den filmen! <3

2011-01-25 @ 01:07:13
URL: http://jessicapanda.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0