NÄR DU ROPAR PÅ MITT NAMN KÄNNS DET SOM BÖN



September 2009

Juni/Juli 2010 innan jag färgade håret

Augusti 2010 nyfärgat

Augusti 2010 klippte lugg några veckor senare,började bli mer stilsäker då

September/Oktober 2010 som sagt stilsäker

Oktober/November 2010 denna bilden var det många som gillade

December 2010 då klippte jag av allt det långa "trendiga" håret,det var mååånga som frågade varför och nu får ni svaret: det är så himla många nu som har långa fint självlockande hår med mittbena för det mesta och har likadan stil också..och jag är en sån som inte vill se ut som alla andra utan vill ha min egen stil för mig själv hehe ;) Och dessutom har jag länge velat pröva en ny frisyr!

Dagen har gått riktigt fort,har lust att ändra lite saker här på bloggen så den blir lite roligare.
Kommer skriva ner mina tankar här på bloggen istället för att skriva på papper så jag kan få dela med mig av det som kommer upp i mitt huvud. Idag har jag länge tänkt på att köpa en ny mobil eftersom min går i bitar varje gång jag tappar den och jag har kollat runt lite och tror att det kommer bli en blackberry så jag slipper krångla med en ny mobil som jag inte förstår mig på ;)
Vet inte riktigt om föräldrarna kommer hålla med mig men det är en helt annan sak haha..
Har även kommit på att det kostar rätt mycket utan att man tänker på det själv,till exempel: smsar 24/7 typ,måste alltid köpa något när jag är ute,är hungrig 24/7,vill ha en massa saker hela tiden från pappa. Aa jag kommer inte på mer nu men det kostar ju en massa liksom. Får komma på ett sätt att vara snäll och inte göra av med pengar lika mycket längre!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0