LIVET GÅR VIDARE,OCH JAG SER ATT DU OCKSÅ GÖR DET


WEHEARTIT

Vi var som natt och dag,
älskar varandra men kom inte direkt bra överens på något sätt..antingen blev någon av oss avis eller så kunde vi helt enkelt inte träffas för vi hade annat för oss. Nu när det har gått några år så ser man att båda har växt upp och blivigt starkare,vilket är underbart på ett sätt. Jag ångra vekligen inte tiden med dig,men jag vet att vi inte direkt var menade som bästa vänner heller. Du fattade direkt om någon var fel,du frågade alltid: hur är det älskling? Jag behöver inte skriva namn för du vet själv vem du är,och du är något speciellt. Vi delade allt som man kan dela med sin andra hälft bokstavligt talat..hoppas du har det bra med dina vänner och sköt om dig vännen!<3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0