JAG VET ATT JAG INTE SKA OROA MIG MEN JAG ÄR RÄDD


Gammal bild som jag själv har ritat

Har varigt en riktigt seg söndag,har bara suttit och kollat på filmer och damsugit huset.
Jag känner mig rädd..rädd för att du ska lämna mig som alla andra gör,dom leker med mig några månader sen är det över och det blir som om jag inte finns längre. Tänk om du gör så? Jag är verkligen rädd..för sanningen är att jag älskar dig. Du är inte som dom andra idioterna,du är speciell och jag gillar det. Hoppas bara det håller i sig.

Kommentarer
Postat av: justina

damn vad snyggt du målar!

btw älskar din blogg:)

2011-01-29 @ 12:14:09
URL: http://justinablom.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0