IBLAND GÅR INTE ALLT SOM PLANERAT


Foto: Taget och redigerat av mig

Skulle ha åkt till lager 157 idag men så blev det alltså inte tyvärr..får sitta hemma och plugga in lite matte innan prov,men självklart  dunkar man musik också.
Man planerar sen måste man planera om igen för att några hoppar av tåget och väljer att ta andra vägen istället,så kan man göra om man inte vill se den andra ledsen och sårad. Låtsas som om vi aldrig delat något,bara fortsätter sin väg utan att titta bak och se vad den har ställt till med. Vet du överhuvudtaget vad det är som vi har pratat om hela tiden..för i mina ögon ser det ut som att du har gjort ditt och tackat och gått. Tackar så mycket för den rätt korta tiden med dig,folk säger att man aldrig kan glömma viktiga personer men för mig verkar det inte bli så svårt eftersom jag inte har något val utan måste glömma dig för du lär inte komma tillbaka. Önskar jag kunde säga att jag inte saknar dig men då skulle jag ljuga för mig själv..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0