FÖRSTÅR INTE ATT JAG LITADE PÅ DIG TILL 10000%


Foto: Taget av mig    Dagens: Rosa linne/BikBok  Kort jacka/Rut m.fl  Svarta chinos/BikBok  Halsband/Lindex

Sitter hemma nu och tänker,wow jag var seriöst dum som gick på allt asså..men var inte orolig! Man lär sig av sina misstag,och mitt misstag här var att lita på dig. Klarar mig galant med dom vänner jag har..dom ställer upp och bryr sig inte om sånna små saker som du tänker på.
Har tänkt mycket på att dom som har gjort misstag flera gånger men inte lärt sig att göra rätt nästa gång..vad är det för vitts med att göra misstagen då? Det blir inte misstag då utan en vana. En vana att såra folk..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0