DU KOMMER BARA IHÅG MIG SOM DIN VÄN,INGET MER



Dagarna går och för varje dag som kommer glömmer vissa dagarna då dom var lyckliga och glada med den dom älskade..efter någon månad går den vidare och glömmer av den förra.Känner att livet kan ta det lite lugnt nu och sakta ner tiden för jag hinner knappt med,känns som det var igår du och jag sågs för första gången.Det var en härlig sommardag och jag lär aldrig glömma den dan asså,jag kommer ihåg dig som den lyckligaste flickan i världen för att hon hade funnit en vän som hon kunde lite på och älska livet ut. Men du verkar bara komma ihåg dagarna vi bråkade eller inte kunde träffas inget mer. För dig var jag nog bara en vanlig vän som du kan skita i när som helst. Medans jag var beredd på att dö för att få se dig lyckig och glad till vilket pris som helst,och om du nu är lycklig med dom du är med och med henne så tänk inte på hur jag har det utan fortsätt med ditt. Du har förändrats som person en hel del och utseendemässigt med. För ungefär tre år sedan hade du fint kort brunt/rött hår och var som solen själv,medans nu så går du med huvudet ner i marken och håret har förvandlats till svart. Du var min bästa vän och som jag alltid sagt tidigare,visst vi är som två främmande personer för varandra nu men jag lär aldrig glömma den gamla ******. Mina vänner tycker jag ska glömma dig och släppa taget så lätt som du redan gjort men det lär nog inte hända på ett tag,kan säkert ta några år tills du försvinner helt hos mig.

Kommentarer
Postat av: angelica

sv okej va härligt :) jag mår skitbra!

ååh tack! :)

2011-01-29 @ 11:09:02
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: Teeam Nicki!!

fin blogg, checka och följ gärna min blogg genom bloglovin..

2011-01-29 @ 13:27:33
URL: http://nickiminaj.webblogg.se/
Postat av: Frida

Oj, vad bra skrivet! :)

Precis så där känner och tänker jag.



Förstår faktiskt inte hur man kan glömma någon man påstod sig älska mer än allt på bara några få sekunder!

2011-01-29 @ 13:50:56
URL: http://FridaLK.bloggplatsen.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0