LIVET VÄNDER HÅLL OCH MAN MÅSTE GREPPA TAGET ANNARS FÖRSVINNER ALLA

Dag 1 – Om mej.
Dag 2 – Den tidpunkt jag saknar mest.
Dag 3 – Mina vänner.
Dag 4 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 5 – Gammalt material.
Dag 6 – Min klass.
Dag 7 – Dagens Outfitt.
Dag 8 – Min framtid.
Dag 9 – Ett ställe jag längtar tillbaka till.
Dag 10 – Rädslor.
Dag 11 – Dröm livet.
Dag 12 – Någonting jag ångrar.
Dag 13 – I min väska.
Dag 14 – Det jag köpte senast.
Dag 15 – Vad jag åt idag.
Dag 16 – Något jag är stolt över.
Dag 17 – Något jag är mindre stolt över.
Dag 18 – En djup fundering.
Dag 19 – Innan jag dör.
Dag 20 – Meningen med livet enligt mej.

Som ni ser har jag valt att göra som dom allra flesta gör,försöker ha nått kul att skriva om så det får bli detta och lite annat såklart men ni kommer iallafall se detta i 20 dagar alltså! Hoppas ni överlever ;)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0