JAG LYSSNAR TILL HJÄRATS ENSAMMA SLAG


Bild: från någon random sida

Känns att jag kämpat hur länge som helst och nu börjar jag se och känna förändring...jag har lämnat dom som sviker mig och anstränger mig för att ha kvar vännerna som vekligen alltid funnits där för en. Jag älskar min bästa vän och visst vi har haft våra stunder men hon har alltid lyssnat på mig när jag mått piss och hon gör det fortfarande. Vi bråkade lite ibörjan och slutade ha kontakt men märkte direkt att det inte gick,vi älskar varandra så mycket så det går liksom inte att vara utan varandra. Det finns många små fjortisar som skriver och säger till varandra *åååhh asså du är min ängel,min bästa vän.* Men problemet med deras så kallade vänskap är att dom säger det till ALLA dom känner typ och det kallas verkligen inte äkta vänskap. Jag säger sånna ord men bara till en enda person och det är till min bästste bästa vän Amanda! Hon är seriöst mitt allt och jag älskar henne ;) Haha puss och kram imorgon kommer jag dö för jag ska åka skidor för första gången!!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jeans shortsen på bilden <3

2011-02-02 @ 00:23:00
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0