MÅSTE SJUNGA MED BERGENS ALLA RÖSTER


mary-kate & ashley olsen, är riktiga modemakare. det är som att nästan allt dom rör bli trendigt haha,nej men dom klär sig på ett sätt som många inte kanske skulle våga men man gillar det på något sätt :)
dom gillas!


jag vet,ja har varit död hela dagen igår jag vet,kan bero på att vi hade musikalen så ja satte inte ens vid datan igår..fy snacka om att jag var trött då asså
först var det skola sen änglakören,sen dans och efter det var jag hemma vid nio och då skulle jag fin slipa boken om mig så jag var död och somnade..där fick ni veta varför jag inte uppdaterade igår ;)
nu blir det hercules,omg jag älskar den filmen!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0