JAG GJORDE DET,OCH BARA DET GÖR MIG STOLT

(seg uppdatering jag vet)
höhö jaha godmorgon då! jag vaknade av att jag är hungrig och tänkte att jag kan la blogga lite snabbt nu när jag ändå vaknat. var iallafall i göteborg igår och sökte alltså till idol som väldigt många visste om och tyvärr kom jag inte vidare..jag var för ung enligt en jury man skulle till innan man skulle in tilll bagge och dom. men jag är inte ledsen över det, jag har ju mer än halva livet framför mig. och det var inte sista gången dom såg mitt ansikte och namn där inte ;) jag hade sjuuuukt kul där med folket som jag var med,ni stöttade mig hela vägen och jag älskar er!!<3
Mickis,Louise,Lamija och självklart min familj! <3





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0