JAG FÖRSTÅR INGENTING,VART TOG ALLT VÄGEN

igårkväll bestämde jag mig för att gå upp åtta och dra till simträningen, och självklart gjorde jag det och nu sitter jag på sängen med datan och iphonen hos mig och är super glad över att jag tränade. visst det var liite jobbigt att gå upp imorse med det var värt det haha. idag blir det att städa garderoben och fixa lite nytt på mobilen ;)

dag 8. något jag är stolt över
ärligt talat så är jag stolt över mig själv, för jag ger inte upp utan fortsätter kämpa för att få det jag vill. höhö låter säkert knäppt nu men jaja thats it!

a loser like you,i hate everything becasue of your stupid choice


får köra på en mobil bild från igår.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0