STÅR ENSAM KVAR,SOM VANLIGT


Foto: Taget av självutlösaren (bilden är gammal men jag vill bara visa att jag hade den här tröjan idag,min älskade Edward Cullen tröja)

Hej på er!
Jag vet,ganska sen uppdatering men så kan det vara när man har ett fullt chema.Först var det ju skola och sen hade jag en haltimme på mej att äta och dra och spela gitarr,och nu måste jag sitta och studa inför prov som vi har imorgon.Så jag hinner inte skriva så mycket mer,hoppas ni hade en lugn dag idag.
Juste,pappa kom hem med en ny systemkamera och jag kan ju säga att det är den tredje hahaha.Nej men jag ska vara försiktig!Ska börja ta kort imorgon,den ska ladda -_-
Kram :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0