JAG TOG EN KULA FRÅN DIG,OCH FICK EN SMULA TILLBAKS


Foto: Taget av självutlösare

Heey haha,sitter här h
emma och är riktigt trött.Vi har varigt och besökt ett gymnasium,jag valde att kolla Natur och Samhäll..ganska nice fast inte natur för jag tröttnade väldigt fort där inne.Senare ikväll är det utvecklingssamtal och det är inte direkt det bästa men..och imorgon är det matteprov!!Åh,asså jag har löst uppgifterna i boken flera gånger så vi får se hur det går imorgon.Just nu ska jag bara ta det lugnt för jag har verkligen ansträngt mitt ben idag och det skulle jag inte ha gjort känner jag.Får hoppa över idrotten imorgon då!Nej nu ska jag lyssna lite på musik så bye :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0