JAG KOMMER ALDRIG LÄMNA DEJ


Foto: Tagen av kusin  Modell: jag

Godmorgon!
Haha jag vaknade en aning tidigare idag eftersom jag skulle ha tränat idag klockan 9.00 men jag vaknade med ont i magen och det har inte gått över än så det blev ingen simning idag för mej.Får se om jag kan dra på torsdag istället.
Lördag = studa inför So prov,kanske dra ner till stan sen om jag kan och hinner mer än så vet jag inte just nu.
Jag stack för att kolla till kaninen förut och snacka om att det är kall, jag ser vädret på nätet just nu och det ser ut att bli snö i veckan.Typiskt,jag som älskar hösten när det är lite småkallt inte jäätte kallt ju!
Men men,nu får jag sätta igång med so:n så ha en fin dag!
Kram sasse! :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0