VI SKA SLÅSS TILL DÖDEN




Livet var lättare,enklare och bättre när man var liten..
Tänk om man kunde spola tillbaka i tiden och göra rätt!

Tjena
idag har jag bara suttit hemma och pluggat spanska och historia.
Jag har redan skrivigt två sidor och har fortfarande sjukt mycket kvar,jag har tid men känner inte att jag orkar.
Allt händer samtidigt,
varför kan man inte bara vara off i ett år eller två.
Då hade man kunnat samla ihop sig för att fortsätta leva..
Skulle färgat håret ikväll men eftersom jag gjorde det förra veckan typ så kan det slitas riktigt mycket på håret och jag känner mig illamående så om jag hade kännt lukten av färg hade jag nog inte kommit till skolan imorgon.
Så jag får väl färga det på tisdag eller nått ;)
Puss och kram!!<3
(detta inlägg skulle ha kommit för en timme sen men blogg.se var väldigt seg då)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0