VI KAN BÖRJA OM PÅ NYTT,BARA DU SÄGER FÖRLÅT FÖRST


Foto: Taget av mig 

Hej alla söta :)
Jag är hemma eftersom jag mådde dåligt och hade jag varigt kvar skulle jag inte kunnat vara med på föreställningen ikväll.Jag vet vad ni tänker,j'vlar hur många gånger ska hon ha föreställning..hehe fem gånger faktiskt.Rätt kul men man hinner knappt med något skolarbete eftersom jag är hemma runt halv fyra och då ska jag hinna äta,ge lillasyster mat,göra henne i ordning,göra mig i ordning och sen hinna dra till museet.Som tur är det bara ikväll och nästa vecka kvar sen är det över..det är inte kul att det är över men jag hinner verkligen inte med skolan haha.Imorse var det föreställning och det gick bra tycker jag,och ikväll kommer det säkert oxå gå bra.Jag tror även det kommer bli lite bilder men jag vet inte om det kommer denna veckan eller nästa.Nu ska jag plugga lite,ni får ha det bra så hörs vi ikväll.
Puss och kram :D
(inläget har kommit upp sent för blogg.se är trögt!)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0