BILDEN DU KOLLAR PÅ NU,LER ÅT DIG I SMYG


Bild: Tagen från en hemsida,men jag har skrivigt texten själv

Jaha,godmorgon på er då!
Jag har ängtligen fått sova ut nu,och just nu så sitter jag och övar på en låt till nästa vecka för vi har ju föreställning då men jag får inte in texten i hövet och det är jätte jobbigt.Jag har övat i snart en vecka men den sätter sig inte ändå!!!Åh va
d jobbigt,jaja får fortsätta öva på den hela dagen.Idag så händer det inte så värst mycket,jag kommer mest sitta med gitarren i knät och försöka lära mig låten nu utan papper och vi får ju se hur det kommer gå haha ;)
Ha det så bra så hörs vi senare!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0