VAD VÄNTAR DU PÅ? JAG STÅR JU UTANFÖR DIN DÖRR


'

Foto: Taget av självutlösare   Dagens: Topp/BikBok  Strumpor/HM  Mössa/GinaTricot  Halsduk/HM

Heeeej :)
Är hemma efter en iskall dag,skolan är som ett kylskåp eller nått.Det är sjukt kallt haha,och har man tilloch med jackan på sig så är det lika kallt ändå.Skolan har råd med fika till lärarna men inte värme till oss alla elever som går i skolan och behöver värme för att orka läsa.Dagen var ganska lugn förutom i slutet som blev en hård kamp mot min mössa,jag fick mig en rejäl idrottslektion för att jaga en viss person för att få tillbaka min mössa -_-
Nej men nu får jag ta och skriva klart på so uppstasen,ha det gött så hörs vi senare ikväll!
Puss på er :D<3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0