KOM NÄRMARE OCH LÄR KÄNNA MIG






Foto: Taget av självutlösaren  Dagens: Topp/BikBok  Jeans/Cheap Monday Ring/Fått i present av kusin

Hej på er alla!
Nu är jag h
emma och det känns gött,idag var det en ganska rolig dag.
Det finns alltid folk som försöker göra sig roliga genom att gå på dom som verkar svaga men i självaverket så är dom som går på rädda att bli lämnade om dom inte gör sig "roliga" genom att som sagt gå på dom små och svaga.
Jag tycker det är sjukt,vi kanske ser små och svaga ut men egentligen så är vi mycket självsäkrare än ni som gör er roliga genom att göra en massa skit taskiga saker.
Jag känner att jag är väldigt allvarlig nu men jag vill verkligen att dom som går på lägger av för det kallar man verkligen no lifer!
Ikväll blir det att plugga spanska och svenska, och sen ger man sig av för att repa inför kyrkan.
Hörs sen! :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0