JAG FÖRSÖKER VERKLIGEN,VAD MER BEGÄR DU AV MIG


(Hehe läser denna medans jag jag skriver klart det sista)

Heej på er :D
Sitter här hemma och kom på en rolig sak,DET ÄR JULAVSLUTNING IMORGON OCH DET ÄR GÖTT!!!
Har verkligen läängat efter en lång paus från skolan,förtjänar man ;)
Dagen var okej det var fotbollstunering i skolan och själv var man inte med hehe,utan det fick bli att repa med bandet inför imorgon..Efter det stack jag och några tjejer hem till en och kollade på en SUPER äcklig film och dom hade ju lovat att det inte skulle va nått farligt men som vanligt har dom lite kul och lurar mig -_-
Repetionen gick sådär eftersom trummisen var sjuk och är han inte där imorgon kommer det gå åt ***
Jaja,får helt enkelt hoppas på det bästa.
Nu ska jag spela lite gitarr sen skicka iväg min so uppsats!
Ha det bra :D<3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0