JAG ÄR INGEN ROBOT SOM GÖR DET DU SÄGER


Bild: Tagen från någon hemsida

Tjena mitt bena ;)
Då är man alltså hemma efter att vart i skolan,sjukgymnasten och en massa annat haha.
Var hos sjukgymnasten eftersom min svullna fot inte ger sig utan självklart får man kryckor,och det är ju verkligen sköjj *host host*.
Jag suger på att gå med dom och nu när det är så halt så är jag 10000% säker på att jag kommer halka omkull med kryckorna för det låter ju som jag.
Ikväll blir att ta det lugnt vid datan och jag har även lovat mig själv att inte kolla på idol men vi får se hur det blir med det..
Hoppas ni har haft en bra dag och får en fortsatt fin kväll :D
Puss och kram på er sweeties! <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0