FÖRÄNDRAS FÖR ATT NÅGON BER DIG OM DET KALLAS FEL



Foto: Taget av självutlösaren    Dagens: Stor tröja/Cheap Monday  Svarta byxor/BikBok

Jaha gud vad jag var bra på att blogga då,min lilla "bloggpaus" som jag kallar det är över nu.
Jag känner mig så mycket starkare än jag gjort tidigare och jag har öppnat ögonen för att hitta dom riktiga vännerna och lämna som falska bakom mig.
Finns mycket jag vill ändra på men jag får ta det lite i taget helt enkelt,just nu sitter jag och lyssnar på låten Everything im not - The Veronicas.
Den låten känner man verkligen igen sig i,och den är riktigt bra!
Har även köpt kläder till nyår,känns helt AWESOME!!
Ha det bra :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0