BACKAR OCH SER PÅ NÄR NI LYCKAS








Foto: Tagna av alla möjliga i familjen :D

Jaha godmorgon på er då :D
Haha bakfull någon?? Hahahaha ne jag skämtar bara med er ;D
Just nu sitter jag med kusinen och dunkar musik,snacka om illgött.
Igår var den bästa dagen på läänge,jag som inte önskade mig något speciellt fick sånt man inte tänkt på att man faktiskt behöver.
Jag fick: Eclipse med tre timmars extra material,två tavlor med bild på mig och kusinen sjukt söta säger jag bara,nagelborttagning,sminkborttagning från Clinique,presentkort,pengar,världens mysigaste filt,sängkläder,en grymt cool flöjt,bodylotion och tvål,pjamas och Michael Jackson dance spel till wii.
Tror inte jag glömde något nu haha!
Hade iallafall en underbar kväll igår och tackar så mycket för det :D
Hoppas ni alla hade det lika bra som jag,puss och kram vi hörs!
MINA DAMER PÅ MINA HERRAR SASSE IS ON FIRE HAHAHA!!!(A)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0